Komentáře k: Situace letectva ČSR na podzim 1938

Zpět na: Situace letectva ČSR na podzim 1938
  • BOJOVA MORALKA ?

    Michal 23. 3. 2005 08:16
    Jedno me vzdy sokovalo. Pokud mi je znamo, z tech stovek nasich bojovych letadel ani jedno nebylo sabotovano a nenasel se jediny pilot, ktery by 15. brezna odletel treba jen na Slovensko ! Velka vetsina nasich letadel mohla doletet az do Rumunska nebo k Prchalovi na Podkarp. Rus, o Polsku nemluve.Vsechno lepsi, nez predat vsechnu bojovou techniku v dokonalem stavu a poradku nackum !!! Neomlouvejte tento krach pocasim. Nebylo idealni. Sychravo a nekde obcas padal mokry snih. Pocasi nebylo ale absolutni prekazkou. 15. brezna kolem poledne z prazskeho letiste jeste odletelo holandske a tez britske civilni dopravni letadlo.Bylo mi patnact let a z naseho bytu jsme pozorovali binokularem kralovehradecke letiste. Stala tam pekne serazena velka skupina nasich letadel, nemylim li se, prevazne tech zde diskutovanych Avii 534. Kolem chodily straze.Zrejme hlidali, aby letadla nikdo neposkodil a cekali na nacky. Nemci se tam objevili az odpoledne a dostali vse i s doklady. Proc to tam nikdo nepodpalil ? Byly tam velke zasoby vseho, vcetne benzinu ... At mi nikdo nemluvi o bojovem odhodlani, inciative a statecnosti. Verim, ze velka vetsina nasich lidi byla rada, ze se nebojovalo a ze mohli byt v klidu doma.Vse ostatni je propaganda, ktera ma zakryt skutecnost, ze jsme nemeli odvahu si vystrelit a ze cela nase armada se budovala a vybavovala pro Hitlera.

Vaše odpověď:

  • *
    Vyplňte prosím jméno
  • *
    Vyplňte prosím název
  • *
    Vyplňte prosím text komentáře
  • Vyplňte správně kontrolu
  • *
    Odpovězte prosím na dotaz - ochrana proti spamu

Hvězdička označuje povinné položky. Komentáře jsou před zveřejněním moderovány.