To sice ano,ale na první pohled měly rozdílné vstupy proudu vzduchu k motoru a tryska měla neměnný průměr narozdíl od Mig-23.
Jinak umístěné snímače celkového tlaku a nový šestihlavnový kanon narozdíl od BN,ten měl Gš-23.
a ještě zě měly jiné vstupy vzduchu k motoru.Nebyly vybaveny rot. šestihlavňovým kanoném ale dvouhlavňovým Gš-23 s 200 náboji.
Jinak u toho motoru tam je potřeba si dát pozor pač hlavní rozdíl na venek byl v jiné trysce.Mig-27 nemá narozdíl od svého předchůdce měnitelný průměr výstupní trysky.
27 skutečně v čs. neletala a znaky to nezlepšíš. Kromě již uvedeného - výzbroj, motor ap. je jeden rozlišovací znak na první pohled markantní a je to vidět i na uvedených modelech - ořezávače mezní vrstvy u vstupu vduchu. U 23 šahají až ke kabině (všechny verze) u 27 ne - nebyla nadzvuk... stačí se podívat na pár výkresů. a rozdíl byl i ve velikosti příďového podvorku (průměr kol) a blatníku.
Když už jste u tý 27..... Mám takový dotaz.Nedávno jsem se pustil do Mig-27 od Zvezdy a chci se zeptat jestli naše BéeNka měla taky pod čumákaem kulomet jako mig-27???
MiG 27
Hadrmuška 28. 11. 2004 09:06Re: MiG 27
Collby 26. 11. 2005 23:38Re: MiG 27
medved 24. 12. 2006 16:26Jinak umístěné snímače celkového tlaku a nový šestihlavnový kanon narozdíl od BN,ten měl Gš-23.
Re: MiG 27
Collby 26. 11. 2005 23:44Re: MiG 27
medved 24. 12. 2006 16:20Jinak u toho motoru tam je potřeba si dát pozor pač hlavní rozdíl na venek byl v jiné trysce.Mig-27 nemá narozdíl od svého předchůdce měnitelný průměr výstupní trysky.
Re: MiG 27
Honza 29. 11. 2004 20:04Re: MiG 27
Bobeš 20. 11. 2008 18:59Re: MiG 27
Izzy 14. 2. 2006 18:07