Anthropoid - atentát na Heydricha

• Je možné zadat více jmen oddělených čárkou, nebo jen jejich části
Pro přidání nového příspěvku se přihlašte
181-200 z 1027
<< 7 8 9 10 11 12 13 >>
Po
Z 9.6.2011 18:42 - č. 955
Z
Honza M. napsal v č. 943:
"Nejsem lékař, ale zdá se, že většinu sulfonamidů na vnitřní zranění (např. protrženou slezinu) dost dobře použít nešlo."
[téma č. 232 - přísp. č. 151]

BTW - tu slezinu na Bulovce odoperovali, tý už by to bylo jedno.
bush 8.6.2011 22:20 - č. 954
bush Krucinál! Nechte těch postmodernistů a o bábovičkách se hádejte na pískovišti před domem - ne zde, tj. v domě.
študent 8.6.2011 21:48 - č. 953
študent www.wikiskripta.eu/index.php/Sulfonamidy

Kromě toho že sulfonamidy obecně vypadaj' jako pořádný dryjáky s celým spektrem negativních vedlejších účinků - nechcete diskusi k farmakům obecně přemístit někam do témat jako "Polní první pomoc pro pokročilé" anebo "Vojenská medicína, polní chirurgie a apatyka"? Já bych se rád nechal poučit, ale tady mi to nějak nepřipadá.
Algernon napsal v č. 948:
"Mimochodem - víš, že se můžeš otrávit třeba i cukrem? "
U průměrnýho jedince je smrtící dávka asi tak - dvě kila?
Algernon napsal v č. 946:
"Pomalu, kupříkladu, se vnucuje otázka, existuje-li třeba nějaká „svým způsobem mrtvola“ (myšlena mrtvola), jiným (opět svým) způsobem ještě třeba živá?"
en.wikipedia.org/wiki/Terri_Schiavo_case

V těch jasnějších případech (v tomto veřejně proslulém případu zejména stoupenci jedné politické strany trvali na označení "vážné poškození mozku", což je v případě orgánu ze 3/4 odumřelého a ve zbytku nevykazujícího žádnou aktivitu to, čemu by Angličané řekli understatement) z toho že dnes spousta mrtvol může být ještě i nějakou dobu po smrti mozku udržována v celkem slušný kondici těžej příjemci transplantovanejch orgánů.
študent 8.6.2011 21:36 - č. 952
študent
Algernon napsal v č. 942: