Jakovlev Jak-11 / Let C-11
Let C-11 (OK-JZE, ex OK-JIL), výrobní č. 171511 byl vyroben v roce 1955. Do sbírek VM byl předán 21. července 1980 z AK Mladá Boleslav. V dubnu 1990 byl předán do Leteckých opraven Kbely k provedení generální opravy a uvedení do letuschopného stavu. Ve roce 1993 letoun létal pro potřeby Filmového studia Barrandov při natáčení filmu Život a neuvěřitelná dobrodružství vojáka Čonkina režiséra J. Menzela, v roce 2000 pak při natáčení filmu Tmavomodrý svět režiséra J. Svěráka. Letuschopný letoun je plně imatrikulován a je zapsán v rejstříku v kategorii Speciál.-
B-25 Mitchell
-
B-25 Mitchell
-
B-25 Mitchell
-
B-25 Mitchell za letu
-
B-25 Mitchell za letu
-
Jakovlev Jak-11 / Let C-11
-
Jakovlev Jak-11 / Let C-11
-
Jakovlev Jak-11 / Let C-11
-
Antonov An-2
-
Antonov An-2
-
Antonovy An-2 za letu
-
Avia BH-1
-
Avia BH-1
-
Avia BH-1
-
Piper L-4 Grasshopper
-
de Havilland D.H.82a Tiger Moth
-
Bucker Bü 131
-
SdKfz 222
-
SdKfz 222
-
SdKfz 222
-
B-25 a SdKfz 222
-
vojáci na BMW R12
-
vojáci na BMW R12
-
Piper L-4 vzlétá
-
Piper L-4 za letu
-
de Havilland D.H.82a Tiger Moth
-
Pilot D.H.82a je vzat do zajetí
-
Pilot D.H.82a je vzat do zajetí
-
Bf 108
-
Zátiší Bf 108, B-25 a Jak-11
-
DFW Albatros C.V
-
Fokker Dr.I
-
Curtiss JN-4
-
Nieuport 11
-
Royal Aircraft Factory S.E.5a
-
Fokker Dr.I
-
Fokker E.III
-
Nieuport 11
-
Royal Aircraft Factory S.E.5a
-
Nieuport 11
-
Nieuport 11
-
Fokker Dr.I a Albatros C.V
-
Albatros C.V
-
Albatros C.V
-
Curtiss JN-4
-
Royal Aircraft Factory S.E.5a
-
Curtiss JN-4
-
Royal Aircraft Factory S.E.5a
-
Fokker E.III
-
Nieuport 11
-
Albatros C.V
-
Fokker Dr.I
-
Royal Aircraft Factory S.E.5a
-
Albatros C.V
-
Royal Aircraft Factory S.E.5a
-
Fokker Dr.I
-
Albatros C.V
-
Royal Aircraft Factory S.E.5a
-
Nieuport 11
-
Curtiss JN-4
- Home
- > Fotogalerie
- > Pardubice - Aviatická pouť 2003
- > Jakovlev Jak-11 / Let C-11
Přebírání a další publikace materiálů z webu Fronta.cz - druhá světová válka je bez předchozího písemného souhlasu autorů zakázáno.