Československé opevnění z let 1935-1938
|
|
---|---|
www.battlefield.ru/library/bookshelf/weapons... Sovětské PT pušky - pro srovnání délka:2000 mm a 2108mm. |
|
|
|
giro.c napsal(a) v č. 443: "JInak délka hlavně PT pušky W 15 byla 1500 mm." DÉLKA HLAVNĚ !!! Tuhle knížku bohužel nemám, takže nemůžu soudit. Jen vím, že je už trochu starší, informace tam jsou už možná překonaný. Vůči použití ve zvonech jsem značně skeptický, ale určitě se na to poptám až pojednu na sraz pevnostních muzeí |
|
|
|
takhle to tamy bylo, já nejsem odborních přes opevňovací techniku, to je na vašem posouzení. | |
|
|
čet.hrad. citováno z knihy Československá zeď:"Halvní střílny LO vz.37 byly vybavovány od jara 1938 univerzální kulometnou lafetou vz.37, ketrou vyvinula brněnská zbrojovka (DZ-19). V této lafetě bylo možno kromě kulometné pistole vz.38, LK. vz.26, TK vz.24 a TK vz.37 lafetovat též protitankové pušky". Parvděpodobně jsem to tam trochu neobratně napsla, ale takhle je to v tý knížce. "Prottankovou ochranu LO měly posílit vysokovýkoné pušky. Uvažovalo se i o použití v pomocných střílnách a zvonech TO." JInak délka hlavně PT pušky W 15 byla 1500 mm. Většinou byl průměr zvonů 1300 mm. Kopule měly 1500 mm. jenomže tahle PT pušky je největší, tudíž by se dalo předpokládat, že 7,92 by byla menší. |
|
|
|
Milo napsal(a) v č. 440: "No to určite nie. To platilo u pušky vz.24 a guľometov - strelivo bolo unifikované (vzájomne zámenné). U PT pušky by mala nábojnica väčší objem kvôli väčšiemu množstvu strelného prachu. Aj konštrukcia projektilov by bola zrejme iná. Strelivo by nebolo zámenné so strelivom do iných pechotných zbraní. Jediné, čo by mali spoločné je kaliber zbrane. Nejednalo by sa ale o unifikované strelivo." Já jsem to Fukymu nechtěl napsat hned tak tvrdě, že se šeredně plete No holt, udělal jsi to za mě! |
|
|
|