Bylo vylodění v Británii v roce 1940 možné?

  • Je možné zadat více jmen oddělených čárkou, nebo jen jejich části
Pro přidání nového příspěvku se přihlašte

Nalezené příspěvky

Dzin 7.3.2015 09:06 - č. 4742
Dzin Zase jsme si přečetl Válka revue Speciál o alternativní historii. A zase jsem se dopáli. Paní (slečna?) Ničová tam má článek o Lachtanu. třeba jak opakuje podle mého překonané tvrzení, jak kdyby se dál bombardovala britská letiště a "zachovat taktiku stihačů jako lovce" , RAF by byla poražena. Vždyť už jen v tomhle je protimluv. Když by stihači přestali chránit bombardéry, jak by ty byly schopni pokračovat v plnění misí? Problém Luftwaffe byl přeci v tom, že neměla dostatek stihačů, aby dokázaly jak bránit bombardéry tak, jak si oni představovaly, tak i podnikat další akce. A to z toho důvodu, že nedokázali hned na počátku vybojovat vzdušnou nadvládu. Taky tvrdí, že Němci sice mají větší ztráty, ale díky masivní letecké výrobě je nahrazují. O britské výrobě ani slovo. Měl jsme dojem, že už v roce 41 Británie chrlila víc letadel, než Německo, ne? Nebo jak se na tohle tváří zdejší letecká sekce?
Stejně tak, jako zdroj má Hrbka, ale na druhou vůbec nezapracovává jeho argumenty. Nejdůležitější část, samotné vylodění, odbude tím, že nejprve se vylodí 90000 mužů první vlny a potom dvojnásob silnou druhou vlnu. Ergo jen opisuje plán OKH, který ale vůbec neřeší, na čem se provede vylodění.
Stejně tak tvrzení, jak bitvu na pobřeží rozhodnou německé ponorné (a plovoucí) tanky. Opět vůbec nebere v potaz, že ty tanky je tam třeba nejprve dopravit a vysadit je u pobřeží. Což opět neřeší, jen slovy "ikdyž Němci zvládli vylodění".