Komentáře k: Spalovací turbiny pro letadla

Zpět na: Spalovací turbiny pro letadla
  • BMW

    caucesku 21. 2. 2009 17:41 (147.232.232.*)
    Tom:
    Bmw dodám aj s obrázkovou prílohou hned ako mi to škola časovo dovolí,a ak by niekto chcel mám aj niečo o Heinkel-Hirth 011
    PS.pišem sem preto lebo mam nejaké problémy s prihlásením
  • Popis Jumo 004B

    Algernon 27. 2. 2003 20:08 (212.90.238.*)
    Myslím, že p.t. ctěné čtenářstvo by tohoto webu by zajisté ten popis JUMO 004 ocenilo. Já bych ocenil navíc i ten popis BMW 003 a Derwentu — to víš, podáš prst, a někteří Ti klidně utrhnou celou ruku… :o) Mohu se zeptat, zda-li se nechá poznat, která verze Derwentu to je? Prý Derwent V byl spíše zmenšeninou Nene, než že by vznikl dalším vývojem předchozích verzí Derwentu (prý to vzniklo proto, že Nene byl příliš velký pro montáž do Meteoru, a přitom potřebovali o dost výkonnější motor, což jak se adá se jim u RR povedlo — motor Meteoru III má tuším tah 2000 liber, a Meteor IV už 3500 liber).
    • Re: Popis Jumo 004B

      caucesku 5. 2. 2009 12:04 (147.232.232.*)
      neviem či má ešte niekto záujem o popis motora BMW 003 a JUMO004 ale vedel by som poskytnúť článok + obrázky
      • Re: Popis Jumo 004B

        Tom 5. 2. 2009 21:08 (213.168.179.*)
        Jasně, zájem je - za předpokladu že půjde o původní práci. Zejména o BMW, Jumo je tu pomluveno na fóru dost do podrobna. Když to budeš mít pohromadě, dej vědět ve Fóru.
  • Kde se dá sehnat

    j.k. 8. 1. 2003 16:36 (80.188.254.*)
    kde se ta kniha dá sehnat?
Zpět na: Spalovací turbiny pro letadla
  • *
    Vyplňte prosím jméno
  • *
    Vyplňte prosím název
  • *
    Vyplňte prosím text komentáře
  • *
    Odpovězte prosím na dotaz - ochrana proti spamu

Hvězdička označuje povinné položky. Komentáře jsou před zveřejněním moderovány.