Komentáře k: Bachem Ba 349 Natter

Zpět na: Bachem Ba 349 Natter
  • Projekt

    Standa 25. 2. 2007 18:09 (213.180.38.*)
    Vcelku mohu říci, že tento letoun nebyl dokončeným letounem, ale musím tvrdit, že to byl stále jen projekt, a to nesmyslný. Vývoj několika leteckých továren v německu se zaměřoval na stíhací letouny s velikou stoupavostí, a to i s rizikem, že nebudou piloti a využití pro tyto letadla. Primitivní zaměřovač musím označit za velmi hrozný a uvažuju o možnosti, že se ve vysokých rychlostech mohl zlomit.
    • Re: Projekt

      kopapaka@seznam.cz 4. 10. 2009 11:17 (213.192.34.*)
      Tak mě osobně přijde reálnější a hlavně užitečnější než velká část projektů raketových letadel té doby. Nedostatek pilotů myslím nehrozil, v Německu bylo dost lidí s pilotním průkazem, kteří nemohli být použiti jako normální piloti bez dodatečného výcviku, ale v raketě která nestartuje ani nepřistává se využít dali.
      Osobně považuji za chybu pokud se o tomto stroji uvažuje jako o letadle. Není to nic jiného než pilotovaná protiletadlová raketa a to v době, kdy byla jen velmi malá šance rychle dořešit a zavést do výzbroje klasické protiletadlové rakety.
      Zaměřovač je opravdu hrozný, ale opravdu nevím proč nebyl použit jednoduchý reflexní...
      • Re: Projekt

        Carl Martell 23. 10. 2012 21:18 (84.56.2.*)
        Nejspíš ty rakety měly být odpáleny najednou jako salva a ta měla takový rozptyl, že něco by vždy trefilo. Takže zaměřovač vyšší kvality asi nebyl zapotřebí. Na jakou vzdálenost měly být odpáleny ?
  • Umrti Lothara Sieberta

    Juraj 31. 3. 2004 15:19 (62.209.226.*)
    Lothar Siebert zahynul 28. unora ne 1. brezna .
    • Re: Umrti Lothara Sieberta - příčiny havárie

      Honza 22. 8. 2006 13:23 (158.194.113.*)
      Po pečlivém přečtení myslím, že možnost "při startu došlo k velkému přetížení a pilot, který na toto nebyl připraven, mohl zazmatkovat, vypnout autopilota a pokusit se stroj ovládat sám" můžeme zcela vyloučit, jestliže "po 10 sekundách letu (...) stroj dosáhl výšky cca 1800 m" přičemž "asi v 500 m náhle odpadl kryt kabiny a stroj pomalu začal provádět přemet".
      2-3 sekundy jsou trochu málo na to aby pilot (třebaže zkušený ;-) stihl zazmatkovat a vypnout autopilota (navíc při přetížení)
    • Re: Umrti Lothara Sieberta

      Kreon 15. 6. 2004 12:03 (217.75.209.*)
      Mno to je právě ten problém, udávají se oba datumy. Já se rozhodl pro 1.březen, z dostupných zdrojů a na základě informací o pracech na Ba 349 byl pravděpodobnější březnový datum. Ale chyba byla, že jsem to neuvedl v textu - napravim to.
Zpět na: Bachem Ba 349 Natter
  • *
    Vyplňte prosím jméno
  • *
    Vyplňte prosím název
  • *
    Vyplňte prosím text komentáře
  • *
    Odpovězte prosím na dotaz - ochrana proti spamu

Hvězdička označuje povinné položky. Komentáře jsou před zveřejněním moderovány.