Komentáře k: Spalovací turbiny pro letadla

Zpět na: Spalovací turbiny pro letadla
  • Popis Jumo 004B

    Algernon 27. 2. 2003 20:08
    Myslím, že p.t. ctěné čtenářstvo by tohoto webu by zajisté ten popis JUMO 004 ocenilo. Já bych ocenil navíc i ten popis BMW 003 a Derwentu — to víš, podáš prst, a někteří Ti klidně utrhnou celou ruku… :o) Mohu se zeptat, zda-li se nechá poznat, která verze Derwentu to je? Prý Derwent V byl spíše zmenšeninou Nene, než že by vznikl dalším vývojem předchozích verzí Derwentu (prý to vzniklo proto, že Nene byl příliš velký pro montáž do Meteoru, a přitom potřebovali o dost výkonnější motor, což jak se adá se jim u RR povedlo — motor Meteoru III má tuším tah 2000 liber, a Meteor IV už 3500 liber).

Vaše odpověď:

  • *
    Vyplňte prosím jméno
  • *
    Vyplňte prosím název
  • *
    Vyplňte prosím text komentáře
  • Vyplňte správně kontrolu
  • *
    Odpovězte prosím na dotaz - ochrana proti spamu

Hvězdička označuje povinné položky. Komentáře jsou před zveřejněním moderovány.