Komentáře k: Mnichovská dohoda

Zpět na: Mnichovská dohoda
  • ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

    Petr 18. 3. 2009 13:27
    Co to bylo ta dohoda, jíž už bylo dosaženo?
    • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

      egli 18. 3. 2009 13:54
      Čs. souhlas s anglo-francouzskou nótou požadující po ČSR odstoupení území s více než 50% německého obyvatelstva ve prospěch Německa.

      Viz www.fronta.cz/dokument/zaznam-jedn...
      • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

        Petr 7. 2. 2017 19:48
        A odkud to víte že ten souhlas byla ta dohoda ??
        • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

          egli 8. 2. 2017 11:32
          Ten odkaz je zcela jasný.
          • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

            Petr 8. 2. 2017 18:31
            Ještě pro objasnění.
            1) Že ten souhlas s návrhem A+F je ona "dohoda, jíž už bylo v zásadě..." se sice nabízí, ale dosud jsem nikde nenašel dokument, který by potvrzoval, že tato domněnka je správná.
            Podle mne je právní forma "Mnichovské dohody", kterou podepsali státníci čtyř velmocí na úrovni žáků ZŠ.
            Nehodilo by se aby zástupci takových velmocí do dohody uvedli např.: Na základě dohody uzavřené v xx, dne xx, mezi xx se ustanovuje že:....
            A to není jediné.
            2) Co to znamená "vyklidit". Jako starý nábytek ? Co si má člověk pod tím představit ??
            • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

              czert 16. 3. 2018 03:28
              1)co se tyka pravni kvality mnichova, myslim ze nikdo nemel zajem na tom, aby ji dali k nahleduti pravnikum, jednak proto aby vse bylo zvladnuto co nejrychleji a druhak, ze by treba pravnik mohl najit (ale taky nemusel) to, ze uzavreni one dohody nema oporu ani v narodnim (f, vb) ci mezinarodnim pravu.
              2) pisatele proste spolehali ze veskere nejasnosti se pak budou resit na miste, a kdyby csr s vykladem nesouhlasilo, tak ho zas pomoci klacku (metody jakou donutili csr mnichov vubec podepsat) usadi.
              • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

                MAlbi 30. 6. 2020 20:06
                Nasleduje střih a scéna kdy jiny právník drží svazek mezinárodního práva a přichází k němu henleinovec s klackem.
              • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

                MAlbi 30. 6. 2020 20:02
                Zajímavá myšlenka, upřímně. Ovšem nabízí se otázka, jak daleko by takovy právník došel, pakliže by se racil nacházet blízko onoho setkání.
          • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

            Petr 8. 2. 2017 18:10
            Vám se zdá ten odkaz "zcela jasný",
            jenže když si to dám do gůglu tak mne to vrátí zase sem na Frontu.
            Byl bych velmi vděčný kdyby jste mne nasměroval někam kde je potvrzeno, že v "Dohodě Mnichovské" ona zmíněná "dohoda, jíž už bylo v zásadě ..." je myšlen právě ten souhlas s notou A + F ?
            • Re: ... se zřetelem k dohodě, jíž už bylo ...

              Czert 16. 3. 2018 03:18
              no, pokud to jinde nez na fronte nenajdete, tak vam nezbyde nic jineho nez se podivat na uvedene zdroje fronty pod clankem, pripadne se obratit na spravce stranek poslanecke snemovny /historickeho archivi ci jinych kometentni instituci aby ony dokumenty zverejnily (a poku nejsou tajne, tak by meli to dat na net, sou od toho placeni).
Zobrazit všechny komentáře k: Mnichovská dohoda