Ju 86

Patrně tatáž skupina tří Ju 86 jako na jednom předchozím snímku. Vedoucí stroj má viditelně delší trup za ocasními plochami, je to tedy novější verze A nebo D, další dva prodloužení postrádají - mělo by se tedy jednat o starší verzi A-1. Velmi dobře je vidět typická štěrbina mezi křídlem a křidélkem. Sice značně zlepšovala obtékání křídla při malých rychlostech, na druhou stranu silně zvyšovala odpor. Ve druhé půli třicátých let šlo o poměrně zastaralý aerodynamický prvek, ovšem typický pro letouny konstruované firmou Junkers.

  • *
    Vyplňte prosím jméno
  • *
    Vyplňte prosím název
  • *
    Vyplňte prosím text komentáře
  • Vyplňte správně kontrolu
  • *
    Odpovězte prosím na dotaz - ochrana proti spamu

Hvězdička označuje povinné položky. Komentáře jsou před zveřejněním moderovány.